100% kwas hialuronowy- Eveline

Święta, święta i po świętach!
Tyle przygotowań, tyle goraczkowej bieganiny, a Boże Narodzenie minęło jak mgnienie oka. Teoretycznie powinnam czuć się zrelaksowana i wypoczęta. W praktyce czuję, że przydałby się jeszcze dzień, dwa, żeby odpocząć po świętach. Znacie to uczucie? 

Ponieważ czas błogiego lenistwa dobiegł końca, pora wrócić do mniej lub bardziej przyjemnych obowiązków. Jako że blogowanie zaliczam do tych drugich, od nich zaczynam. Przychodzę do Was z recenzją ostatniego produktu Eveline, który miałam przyjemność testować. Ponieważ to właśnie on wzbudził moje największe zainteresowanie, dałam mu największą ilość czasu, aby przekonać się, czy rzeczywiście jest tak skuteczny, jak obiecuje producent. 

O czym mowa?


100% kwas hialuronowy- serum nawilżająco-wygładzające

Co mówi producent?
Innowacyjna formuła serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. Przywraca skóze idealną jędrność i elastyczność. Doskonale napina, wygładza i rozjaśnia naskórek. Skóra nabiera młodzieńczego blasku i świeżości. 
Wskazania: każdy typ skóy, w każdym wieku, z oznakami wysuszenia, ściągania, utraty jędrności i sprężystości. Preparat w szczególności polecany dla skóry wymagającej intesywnego nawilżenia, poprawy napięcia i elastyczności, a także wygładzenia, wzmocnienia oraz głębokiej regeneracji.

Moja opinia:

Zabierając się za testowanie danego kosmetyku, pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę, jest chcąc- niechcąc opakowanie. Nie skłamię, jeśli powiem, że potrafi ono wpłynąć na moje nastawienie do tego produktu. W tym przypadku odczucia były bardzo pozytywne. Sam kartonik jest wypełniony szczegółowymi informacjami na temat właściwości kwasu hialuronowego oraz jego zastosowania. Znajdziemy tu również dokładny opis możliwości użycia serum wraz ze wskazaniem, do jakich obszarów twarzy jest przeznaczone


Jeśli o mnie chodzi, taka forma zaprezentowania kosmetyku działa na wielki plus. Sprawia, że wiemy " z czym to się je", a kosmetyk w naszej głowie jawi się jako w pełni profesjonalny i skuteczny.  
Samo serum zamknięte jest w 15 ml tubce. Ktoś mógłby pomyśleć, że 15 ml to niewiele i po kilku użyciach sięgniemy dna. Nic bardziej mylnego. Jestem zaskoczona wydajnością tego produktu. Aplikator, którym zakończona jest tubka, pozwala na prezycyjną aplikację, bez zbędnego wyciskania i rozlewania. Tak jak zaleca producent, nakładam serum 3 razy w tygodniu ( wiem też, że po cichu podłącza się do niego moja mama), a nie zużyłam nawet połowy. Jeśli zdecydujecie się na jego zakup, posłuży Wam przez naprawdę długi czas. 


Kolejnym aspektem na jaki zwróciłam uwagę jest zapach i konsystencja. Jeśli oczekujecie pięknego zapachu, nie jest to produkt dla Was. Producent oddaje do naszej dyspozycji formułę bezbarwną i bezwonną. Może się wydawać, że produkt jest bardzo lejący, ale tak jak wspomniałam wyżej, nie wpływa to w żaden sposób na jego wydajność.


Działanie:

Powiecie, że nieco ponad dwadzieścia lat, to za wcześnie na pierwsze zmarszczki. Niestety sama stworzyłam im idealne 
warunki do rozwoju. Nieustanny śmiech i mrużenie oczu ( bo po co nosić okulary! Przecież jeszcze widzę!) sprawiły, że na mojej twarzy pojawiły się kurze łapki. To właśnie na nich postanowiłam testować serum. Regularnie 3 razy w tygodniu wklepywałam kosmetyk opuszkiem palców i bacznie obserwowałam, czy zajdą jakieś zmiany. Po miesiącu walki zauważyłam, że: skóra wokół oczu jest idealnie nawilżona, mięciutka i gładka w dotyku. Zmarszczki, z którymi powoli zaczynałam się godzić wydają się płytsze. Nie zniknęły zupełnie, ale na pewno stały się mniej widoczne. Okolice oka są ładnie rozświetlone, zniknęły również zasinienia i oznaki zmęczenia, jakie od dawna pojawiały się pod moimi oczami. Obietnice producenta mają pokrycie w rzeczywistości. Okres testowania zakończył się sukcesem. Na pewno będę nadal go używać. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to jedno z moich kosmetycznych odkryć. 
Brawo Eveline!

Ocena: 6/6

24 komentarze:

  1. Potrzebuje dobrego nawilżającego kremy pod oczy i skusiłaś mnie.. ;) Choć mój wiek nie wskazuje na rozwój zmarszczek jednak niestety u mnie już się pojawiły. Niestety moja sucha skóra - zresztą jak każda - ma tendencje do zmarszczek, a mój słomiany zapał w nawilżaniu skóry i wielbienie gorących pryszniców dają się we znaki. Hialuronie przybywaj ! :D Tylko gdzie go mogę znaleźć, bo nie widziałam go w drogeriach ? ;)

    Również udanego Sylwestra :* Mam nadzieję, że święta udane, pojedzone same pyszności i prezentów masz cały wór :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że znajdziesz go w Rossmanie. Rozejrzyj się dokładnie, powinien tam być ;)

    Święta udane, prezenty trafione :D Dobrze, że to już koniec. Pora na detoks :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobre to musi być :) chcę to ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała się nad takim produktem zastanowić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały!!

    pozdrawiam i przesyłam buziaki z Gdyni:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! wzajemnie i szczęścia w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi kusząco, choć zapach trochę studzi moje zapędy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem sceptycznie nastawiona. Uzywam 100procentowego kwasu ze strony zrob sobie mrem. A teraz kupialm sobie koreaknski kwas hiarulynowy i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie widziałam tak pozytywnej opinii o jakimś kosmetyku :D
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już dawno nie widziałam kosmetyku, który spełnia wszystkie obietnice zawarte na opakowaniu ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  11. Looks like a really nice product! I have heard good reviews on Eveline cosmetics, would love to try out!


    www.callmemaddie.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja kochana
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, widzę, że muszę w to zainwestować :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze faktycznie ciekawe,że to serum tak super działa.Muszę go poszukać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks really good! xoxo
    www.miramoda.net

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze się nie interesują takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miło słyszeć takie słowa ;) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for sharing
    =)
    New post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2013/12/blusa-estilo-pijama.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam to serum. U mnie też się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A gdzie można dostać kosmetyki Eveline? Bo u mnie niestety ich nie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są dostępne w Rossmanie i Naturze. Często można spotkać je w hipermarketach :)

      Usuń
  21. Ojjjjjjjjjjjjj jaka szkoda że dopiero teraz dowiaduję się o tym produkcie :( Zdecydowanie muszę sobie zamówić tym bardziej że ogólnie jestem fanką Eveline :)
    Będę częściej zaglądać ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń