OOTD- Oversize jacket

Fasony typu oversize od kilku sezonów nie schodzą z trendowego piedestału. Luźne, miękko opływające sylwetkę swetry zapewniały ciepło podczas minusowych temperatur, zwiewne, lekko opadające na jedno ramię tuniki dodawały kobiecości podczas ubiegłego lata, a boyfriendy podbiły serca większości z nas. Kwintesencją tego stylu są dla mnie jednak marynarki. Przywodzące na myśl modę lat 90-tych, wyglądające na zbyt szerokie lub wręcz męskie, z podwiniętymi rękawkami, idealnie wpasowały się w mój styl.  Nutka nonszalancji jeszcze nikomu nie zaszkodziła. 

Żal jednak wydawać kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset złotych na coś, co z powodzeniem możemy wyszperać w second handzie lub w szafie mamy. Warto się rozejrzeć, zanim zostawimy oszczędności w sieciówce. Marynarka, którą mam dziś na sobie to również vintage. Jakość materiału pozostawia daleko w tyle wszystkie sieciowe mieszanki z poliestrem. Jedyne poprawki, jakie w niej wprowadziłam, to wyprucie poduszek na ramionach. Żadna z nas przecież nie chce wyglądać niczym gracz amerykańskiego futbolu.
Aby zrównoważyć całość i zachować proporcje, połączyłam ją z rurkami i botkami na wysokim obcasie. Dla nas, dziewczyn o krąglejszych kształtach, jest to o tyle dobre rozwiązanie, że marynarka zakrywa pupę i biodra, czyli miejsca strategiczne. Całość ożywiłam t-shirtem z pin-upowym printem i szalem w mocnym, czerwonym kolorze. Jeśli chodzi o dodatki, pozostaję wierna swoim rockowym gustom. Bransoletka pochodzi z internetowego sklepu katherine.pl, który odkryłam stosunkowo niedawno, a w którym możemy zaopatrzyć się w sztuczną biżuterię po o wiele korzystniejszych cenach, niż oferują to popularne marki.  Jeśli macie ochotę, z przyjemnością przybliżę Wam tę stronę i zaprezentuję, w co zaopatrzyłyśmy się z Olą, aby ożywić wiosenno-letnie stylizacje.

Koniecznie dajcie znać, co Wy sądzicie o oversizowych krojach i jak podoba Wam się dzisiejszy look. 
Buziaki!












jacket-fabiani| jeans-h&m| t-shirt, shawl- c&a| boots- dresslily.com| bag- allegro| bracelet- katherine.pl


FOT. OLA POŁUBIŃSKA

30 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja,buty i biżuteria,kochana noś więcej czerwieni jest Ci w niej bardzo twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszulka
    a czerwone akcenty nadają całości charakteru

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz urocze dołeczki w policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest boska ! Pozwól, że Ci skradnę szaliczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwień przy twarzy.. +1000 punktów! Pięknie wyglądasz z tym szalikiem :) A ten pierścionek z serduszkiem to skradł moje serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moje też skradł :) Dostałam go na 18-ste urodziny :)

      Usuń
  7. Ekstra Kochana ! Uwielbiam Cię w jeansach, zwłaszcza tych dopasowanych :) Zestaw super - idealny do wieku i urody :) Co do oversize'ów to ubóstwiam - mimo tego, że są za duże czuję się w nich mniejsza i szczuplejsza ... Twój czarny żakiet jest idealny - muszę się za takim rozglądnąć, a jak nie znajdę wpadam do Ciebie na pożyczki ;))) Buzie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam, podzielę się :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  8. Strasznie mi się podoba ta stylizacja <3 Totalnie w moim stylu. Szkoda tylko, że z moją drobinkową sylwetką, takie narzucanie szerokiej marynarki rzadko kiedy dobrze wygląda. A czerwień chyba wszystkim blondynkom pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za ubraniami oversize ale Twój zestaw bardzo mi się podoba!
    Ostatnio w tym samym miejscu robiłam zdjęcia, może kiedyś uda nam się wpaść na siebie, byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś się uda, bo bardzo chciałabym Cię poznać ! :)

      Usuń
  10. Buty <3
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudownie ♥ buty i torebka- stylowe dodatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się:) buty są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiet jest boski!! Wspaniale wiosennie kochana wygladasz
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń


  14. Świetna ta marynarka kochana. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zarąbiście wyglądasz :) zapraszam do mnie nemofashion.blogspot.com mam nadzieję że coś się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Pięknie Ci w czerwieni!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz:) Super żakiecik i torebka a wesoła koszulka fajnie dodaje uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz kochana! Piękny uśmiech.
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia i świetny podkoszulek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zworcilam uwage na sliczny delikatny pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ostatnio mam fazę na taką właśnie delikatną biżuterię

      Usuń
  21. Super blog i wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również, że zajmuje się sprzedaża zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń