Little black dress



Jednym z filarów każdej kobiecej szafy powinna być mała czarna. Klasyczna sukienka, która sprawdzi się na każdą okazję. Idealna na wieczór i  niezawodna w czasie oficjalnych spotkań. Elegancka i kobieca.  Od dziesięcioleci nie wychodzi z mody, a największe ikony pozostawały jej wierne. Zaufaj jej raz, a już nigdy nie będziesz potrafiła się bez niej obejść!

Dziś próbuję udowodnić, że little black nie jest jedynie opcją na większe wyjścia. Wybierając mniej oficjalny fason i uzupełniając o casualowe dodatki możemy uczynić z niej jeden z ulubionych strojów na co dzień. Czas rozluźnić więzy łączące nas z dżinsami. Sukienka nie przeszkadza czuć się komfortowo, a chyba każdy przyzna, że prezentuje się bardziej efektownie. I choć doceniam wysiłek sufrażystek, z chęcią wróciłabym do czasów, gdy kobieta w spodniach była ewenementem. Tą opinią staję po stronie mężczyzn. Podkreślmy swoje figury, pokażmy, że jesteśmy kobietami. Nie jutro, nie od święta, ale każdego dnia. Sprawmy, by znów weszło nam to w krew. I nauczmy w końcu panów, że spódniczka to nie to samo, co sukienka :D







 dress-h&m| shoes,jacket-nn| bag-allero| shawl-c&a| necklace-katherine.pl

FOT.OLA POŁUBIŃSKA

26 komentarzy:

  1. Twoja mała czarna jest piękna !!
    Teraz ją kupiłaś ;> Bo chętnie bym taką przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Przykro mi, ale kupiłam ją już dawno... półtora roku temu :D

      Usuń
  2. ślicznie Ci w niej :) ja własnie muszę zainwestować w jakąś czarną kiecuszkę :) najlepiej ze złotymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jka nie miałam małych czarnych tak nie miałam - teraz mam 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedną śliczną sukienkę, w której dobrze się czuję i uważam, że całkiem dobrze na mnie leży - jednak jestem już tak przyzwyczajona do dżinsów i mam w głowie tyle kompleksów, że dziwnie czuję się w sukienkach/spódnicach. Chyba czas z tym powalczyć - pora ku temu idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od tej, w której dobrze się czujesz i pamiętaj, że kompleksy siedzą tylko w naszej głowie. Ludzie patrzą na nas tak, jak sami siebie postrzegamy! Trzymam kciuki za Twoja małą przemianę :*

      Usuń
  5. Izabelo, ta mała czarna zrobiła z Ciebie sexbombę ! :) Nogi i dekolt wyglądają w niej niezwykle apetycznie :) Prześlicznie, ach, och, ech !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, wygladasz baaardzo sexownie! Kombinacja malej czarnej z jeansem bardzo mi sie podoba i wygladasz wspaniale - from head to toe!

      Dolaczam sie do twojego stwierdzenia, Magdi :)

      Usuń
  6. Całość prezentuje się na Tobie fantastycznie.Tak z pazurem,ale i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie! Bardzo kobieco! A do tego piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TAK dla małej czarnej, TAK dla spódniczek i sukienek :) mnie nie musisz namawiać ale razem z Tobą apeluję do kobiet!!!

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka. :)

    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. These dress is so sexy and cool!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest śliczna, bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz bardzo kobieco w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się... nie w butach nie w sukience ale w tobie... <3 hehe. jesteś bardzo śliczna i strasznie zazdroszczę ci figury <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny look, podoba mi się kolorek na butach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie :))
    Pozdrawiam i obserwuję ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ta sukienka jest sexowna :) Pewnie niejeden mężczyzna sobie pomyślał, że fajnie by było pociągnąć za ten zamek! :))))))
    Świetny zestaw, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi girls!!!! I always say: I love the look based on black! I also think like you ..... the little black dress is obligatory!!!
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. witam,witam:)Prosiłam o post dotyczący przygotowania cery naczynkowej/wrażliwej do opalania i wiem, że post powstaje,za co z góry dziękuje:)Chciałam tylko napisać, że znalazłam tonujący krem do twarzy z spf 50 z firmy ziaja.Ciekawa jestem czy próbowałaś?Ja na pewno w tym roku wypróbuje:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie piękna kobieta !

    OdpowiedzUsuń