Kto stoi za przemianą life in blond?




Dziękujemy!

Za wszystkie komentarze, ciepłe słowa i pozytywne reakcje na zmiany, które wprowadziłyśmy na blogu. Jest nam niezmiernie miło i każdej/ każdemu z Was przesyłamy wirtualne buziaki! Mamy nadzieję, że nowa, bardziej przejrzysta odsłona sprawi, że czas u nas spędzony będzie dla Was jeszcze przyjemniejszy, a co za tym idzie chętniej będziecie do nas wracać. Dołożymy wszelkich starań, żeby tak właśnie było :)



Jak wspomniałam we wcześniejszym poście, nie poradziłybyśmy sobie bez fachowej pomocy. Tak się składa, że uzyskałyśmy ją od osoby, której blog śledzę do dawna. Zdaję sobie sprawę, że część z Was może już kojarzyć conquore.com . Dla tych, którzy jeszcze nie kojarzą- z całego serca zapraszam. Blogi o tematyce size + to specyficzna grupa, a kobiet, które robią to naprawdę dobrze, ze smakiem i klasą jest niewiele. Dla mnie strona Eli jest jedną z lepiej prowadzonych, a odkąd trafiłam tam po raz pierwszy, wciąż wracam- po inspirację, motywację, po to, aby utwierdzić się w przekonaniu, że to co robimy ma sens, a piękno niezależne jest od rozmiaru. W swoich stylizacjach Ela łączy klasykę z najnowszymi trendami, a z całości emanuje wręcz kobiecość.


 Sprawdźcie sami! :)















zdjęcia: www.conquore.com

14 komentarzy:

  1. Ja od wczoraj nie mogę się nadziwić jej ! :) Jest piękna i ma smaczek do ciuszków ! :) Teraz i ja ją śledzę na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od roku nie mogę się nadziwić! :D I czuję, że jeszcze długo się nie nadziwię, bo każda kolejna stylówka wywołuje u mnie efekt "wow" :D

      Usuń
  2. Ach te stylizacje...! cudownie koją moje serce i oczy :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni stylizacja jest moim zdaniem najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane dziewczyny,
    to ja dziekuje wam za wasze zaufanie i cierpliwosc :) Bardzo sie ciesze z tego, ze jest tyle pozytywnych odglosow na zmiane!

    A teraz z calego serca dziekuje wam za tyle przemilych slow! Napewno sie troche zaczerwienilam, czytajac wasze slowa o mnie. Wiele wkladam czasu i wysilku w bloga. Wiedzac, ze motywuje innych tym co robie, latwiej mi jest ciagle od nowa brac sie do roboty ;) Sama przeciez wiecie, jak to jest...

    Sciskam z daleka i kto wie, moze sie zobaczymy? W czerwcu jestem w Opolu... hihi
    Wasza Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nie w czerwcu, tylko w lipcu ^^

      Usuń
    2. To fantastycznie! Bardzo chętnie poznałabym Cię osobiście i mam nadzieję, że uda nam się spotkać, jak będziesz w Polsce :)

      Usuń
  5. dwa ostatnie zestawy podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana zdecydowanie na plus!

    a stylizacja ostatnie the best :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁA!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń