Balea

Co jakiś czas w blogowej strefie kosmetycznej wybucha bomba. Kolejny hit. Coś, do czego oczy zaczynają się świecić, a zasada "najpierw zużyję to co mam" zdaje się odchodzić w zapomnienie. Tak było z Hakuro, Tanglee Teazerami,  Beauty Blenderami, Yankee Candle... można wymieniać w nieskończoność. Nie inaczej było z marką Balea. Swego czasu natknęłam się na ich produkty na blogu Laury. Stopniowo Balea zaczęła gościć również u innych kosmetykomaniaczek. Kolorowe, owocowe opakowania sprawiły, że mój mózg nakierował się na jeden cel : zdobyć za wszelką cenę! Niestety, tutaj pojawił się problem. Marka nie jest dostępna na polskim rynku. Głównym dystrybutorem Balei jest niemiecka sieć drogerii DM. Z pomocą przyszła mi moja niezastąpiona mama. Poproszona o kupienie "czegoś do przetestowania", zaopatrzyła mnie w to, co zobaczycie na poniższych zdjęciach. Mami przeszła samą siebie! ( dziękuję!)


Spore "coś" przybyło do mnie z komentarzem : Nie wiem o co tyle szumu. Toż to najniższa półka ! Niemniej moja radość nie ma granic i od dziś zabieram się za testowanie.


Na tę chwilę mogę powiedzieć tylko jedno-te zapachy to obłęd! Aromaterapia za kilka euro- monet! <3


Ratunek dla blond-sucharków! Tej wiosny będę zachwycać odżywionymi i lśniącymi włosami! :D


Roll- on 48h- czy tylko ja nie rozumiem ich założenia? Przecież zdrowy, unormowanie dbający o higienę człowiek, w ciągu dwóch dni zdąży co najmniej dwa razy wziąć prysznic...


Kochane, bardzo proszę o komentarze. Jakie są Wasze doświadczenia z marką Balea? Używałyście? Jak się sprawdziło? Jaka jest Wasza opinia? Jestem bardzo ciekawa :)

26 komentarzy:

  1. Mam, używam, kocham!!! Robią, co mają robić ( żel po prysznic myje, nie spodziewam się niczego ponad to) a pachną przebosko. No i właśnie to jest ich zaletą, że kosztują tak niewiele... Ciekawe, cz Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd mój brat wyjechał do Niemiec, to regularnie go nękam, aby przywoził kosmetyki Balea, krótko mówiąc bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam produktów z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dostawa była :-) gdzie Ty to wszystko pomieścisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałabym!
    Podobno Baleę można kupić we Wrocławiu. Chyba gdzieś przy Zielińskiego. Jedna z wrocławskich blogerek o tym pisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, już nie. Drogeria Zachodnia została chyba 2 tygodnie temu zamknięta.

      Usuń
  6. Uwielbiam jak tak ktoś hejtuje a to sztuka kupić sobie kosmetyki z 'najniższej półki' i to takie żeby się sprawdziły :P Ja z Balei dopiero zacznę testować żel pod prysznic bo upolowałam aż jeden!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był hejt. Po prostu stwierdzenie faktu. Nikt nie twierdzi, że to co tanie musi być złe.

      Usuń
  7. jeju ile cudowności ♥ zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama balea uwielbiam,ale jeśli chodzi o szampony do włosów, zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa jak by się u mnie ta marka sprawdziła :) pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/jeans-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki Balea! ;) sama mogę polecić olejek do włosów after sun, żele pod prysznic, masła do ciała oraz limonkową piankę do golenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. It's my first time reading review from this brand. We don't have it here in my country. I'd love to try anyway :)

    Thanks for reviewing.

    xx
    http://felishmichelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przetestowałabym ten płyn do demakijażu oczu gdyż jest bardzo zachwalany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowną masz mamusię :) Sama z chęcią przetestowałabym coś z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią wypróbowałabym ten suchy szampon- daj znać jak się sprawuje, najwyżej dopiszę do listy zakupów mężowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę użyć kilka razy, żeby coś o nim powiedzieć. Jak tylko się do niego jakoś ustosunkuję, na pewno skrobnę recenzję :)

      Usuń
  16. ja nie miałam jeszcze ale myślę że i mi będzie kiedyś dane je poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam szampon do farbowanych i 3 żele pod prysznic.. Szampon kompletna klapa niestety, okropnie plątał włosy:( Ale żele jak najbardziej super:) Zapachy nie z tej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have not heard of Balea products before, but it is always fun finding out new brands! :)

    www.callmemaddie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo widzę sporo produktów do testowania :)) Z Balei bardzo lubię odżywkę Oil Repair, jest świetna i koniecznie muszę kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ja nic od nich nie stosowałam, więc nie mogę Ci nic powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. proszę bardzo chętnie polecam się na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń